نمایه نویسندگان

ا

  • ادیب، یوسف فرهنگ غالب در کتاب های درسی دوره ابتدایی ایران: مقایسه فردگرایی و جمع گرایی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2895-2916]
  • ایرانپور، ماه منیر تربیت‌‌اخلاقی از نگاه نواندیشان‌دینی ایران: مقایسه نظریات مصطفی‌ ملکیان و ابوالقاسم‌ فنایی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2856-2875]
  • ایرانمهر، ابوطالب سیاست گذاری و اجرای برنامه آموزش زبان انگلیسی در ایران و عربستان سعودی: یک مطالعه تطبیقی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2805-2826]
  • ایمادا، توشی فرهنگ غالب در کتاب های درسی دوره ابتدایی ایران: مقایسه فردگرایی و جمع گرایی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2895-2916]

ت

  • تقی پور، میترا عملکرد نظام آموزشی ایران در اجرای برنامه بوم در مدارس دوره متوسطه اول: درس هایی برای کشورهای در حال رشد [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2827-2838]

ج

  • جلالی، واله مطالعه تطبیقی واسطه‌های انسان و رایانه: تاب‌آوری نفس و هوش‌های چندگانه [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2876-2894]

ح

  • حداد نارافشان، مهری مطالعه تطبیقی واسطه‌های انسان و رایانه: تاب‌آوری نفس و هوش‌های چندگانه [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2876-2894]
  • حسنی، قدرت سیاست گذاری و اجرای برنامه آموزش زبان انگلیسی در ایران و عربستان سعودی: یک مطالعه تطبیقی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2805-2826]
  • حسینی، افضل السادات تربیت‌‌اخلاقی از نگاه نواندیشان‌دینی ایران: مقایسه نظریات مصطفی‌ ملکیان و ابوالقاسم‌ فنایی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2856-2875]
  • حمزه نژادی، نجمه مطالعه تطبیقی واسطه‌های انسان و رایانه: تاب‌آوری نفس و هوش‌های چندگانه [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2876-2894]

د

  • داوری، حسین سیاست گذاری و اجرای برنامه آموزش زبان انگلیسی در ایران و عربستان سعودی: یک مطالعه تطبیقی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2805-2826]

س

  • سعادتمند، زهره ارزشیابی اجرای برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان : یک تحلیل معنائی از تجربه ایران [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2839-2855]

ش

  • شمشیری، بابک تربیت‌‌اخلاقی از نگاه نواندیشان‌دینی ایران: مقایسه نظریات مصطفی‌ ملکیان و ابوالقاسم‌ فنایی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2856-2875]

ع

  • علیزاده، افسانه فرهنگ غالب در کتاب های درسی دوره ابتدایی ایران: مقایسه فردگرایی و جمع گرایی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2895-2916]

غ

  • غلامزاده، مهین ارزشیابی اجرای برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان : یک تحلیل معنائی از تجربه ایران [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2839-2855]

ق

  • قلتاش، عباس عملکرد نظام آموزشی ایران در اجرای برنامه بوم در مدارس دوره متوسطه اول: درس هایی برای کشورهای در حال رشد [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2827-2838]

ک

  • کشتی آرا، نرگس ارزشیابی اجرای برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان : یک تحلیل معنائی از تجربه ایران [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2839-2855]

م

  • ماشینچی، علی اصغر عملکرد نظام آموزشی ایران در اجرای برنامه بوم در مدارس دوره متوسطه اول: درس هایی برای کشورهای در حال رشد [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2827-2838]
  • محمودی، فیروز فرهنگ غالب در کتاب های درسی دوره ابتدایی ایران: مقایسه فردگرایی و جمع گرایی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2895-2916]

ن

  • نور زاده، سعید سیاست گذاری و اجرای برنامه آموزش زبان انگلیسی در ایران و عربستان سعودی: یک مطالعه تطبیقی [دوره 7، شماره 1، 1402، صفحه 2805-2826]